Hejsan hoppsan

Alldeles nyss hemkommen, frenetiskt tuggandes på en seg råtta, djävulens medicin, det är förbannat gott för själen men inte lika gott för sidfläsket.
 Svetten rinner både här och där, vad hände med höstvädret? Förbannade sol, jag vill kunna ha min jävla mössa och min skinnpaj, jag vill kunna gömma mig under stora koftor och säckiga kläder, varför blir jag straffad hela tiden, skam...

Jag har en sån äcklig känsla i magen just nu, en sån där sjuk blandning av adrenalin och något annat, precis en sån som jag alltid får när jag gjort något dumt eller galet.

Nu ska jag inte hoppa händelserna i förväg, inget är ju säkert.
MEN OM.
Det kan bli otroligt kul men det kan lika gärna bli en katastrof, förödmjukelse blir det i vilket fall som helst men jag skäms inte.
För er som undrar så kan jag säga att jag inte var seriös men jag var inte helt oseriös heller, det är lite halvt som halvt med mig och i allt det jag gör.

Det är det som är det härliga med Josefine, ni vet aldrig var ni har henne..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0