Onsdag

Jag är verkligen inte för skolk men ska man skolka så ska man göra det ihop med någon annan.
Funderar på att baka något gott så att jag och min partner in crime Hanna Sexy Persson har något att snaska på ikväll. I vanliga fall brukar jag bara slänga ner lite mjöl, socker, smör och mjölk i en tallrik och så skjuts in i mikron så har du din sockerkaka upplagd och klar att ätas på mindre än 3 min men idag tänkte jag faktiskt anstränga mig en aning mer.

Älskar btw att kolla på tv vid den här tiden på dygnet. På 3an är det oprah och på 5an är det Ellen, efter Ellen är det ännu ett avsnitt av Ellen och till råga på allt så gästspelar Oprah. Det är ju för härligt, riktigt bra tv är vad det är. Skam säger jag bara SKAM.

(Härliga tider på mallis, där skulle man vara just nu..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0